Vel hjemme igjen!

Da har jeg klart å få oss alle hjem igjen til Mandal! Det var noen kjekke dager i campingvognen, men nå venter andre sysler på oss de nærmeste dagene! Vi fikk to dager med fint vær, og to dager med regnvær! Jeg er ikke vant med å pakke oss ut derfra, men vi kom oss hjem på ett vis med bilen stappfull av poser, bagger, skittentøy. Så hjalp heldigvis prinsene mine med å bære alt inn her hjemme! Så nå er det full gang med klesvasken, og baggene er pakket ut! Snart venter sofaen på meg, og en velfortjent hvil skal jeg virkelig unne meg etter dette styret!

Minstemann skal på nye eventyr i morgen, så det må pakkes på nytt igjen så fort klærne er tørre! De neste ukene skal jeg bruke på å forberede bryllup, trene masse og forberede pakkingen til ferieturen vår! Listene er ferdig skrevet, slik at jeg vet hva jeg må pakke til oss alle sammen! Jeg må ha orden i pakkingen, hvis ikke blir det for stressete for meg! Håper været bedrer seg litt, slik at treningen utendørs blir lystbetont! Viktig å holde formen ved like i sommer! Jeg skal også jobbe litt med foredraget mitt, så jeg har nok å gjøre!

Men nå kjenner jeg kroppen er i ferd med å streike litt, så nå blir det sofaen! Håper alle sammen har en flott mandag uansett vær!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg