Hvorfor drømmer jeg så intenst??

Natt etter natt drømmer jeg! Hver eneste natt bruker hjernen min masse energi på å spille av filmer i hodet mitt mens jeg sover! Noen ganger er det morsomme drømmer! Men stort sett er det drømmer med mye drama og gamle, vonde minner som spilles om igjen og om igjen! Akkurat disse drømmene skulle jeg gjerne sluppet! Jeg våkner ofte helt opprørt, og det er ikke noe greit!

Jeg vet at dette er en del av den bearbeidingen som jeg går gjennom! Det vil roe seg med tiden! Jeg satser på at bedre tider kommer! Nå fokuserer jeg på at det kun er drømmer, og ikke virkeligheten! Det er viktigst å slå fast for meg! Jeg gleder meg til jeg kan sove helt rolig en hel natt! 

Jeg er uansett klar for en ny dag! En dag hvor alt er nytt, og vi stiller med blanke ark! Jeg gleder meg til å se hva som venter meg i løpet av dagen! Kos dere alle sammen! Nyt dagen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg