Spennende samtale !

I dag har jeg hatt en veldig spennende og inspirerende samtale. Jeg har vært hos Annie Tønnessen . Hun jobber i eget firma Reduser Stress her i Mandal. Hun er en svært inspirerende dame! Jeg fikk gode råd i forhold til mitt foredrag til høsten! Det var utrolig givende å prate med ei så sprudlende og engasjert dame! Nå jobber hodet mitt intenst med mange tanker og ideer. Jeg har mye spennende å jobbe med. Jeg kan virkelig være i starten av noe nytt og spennende i livet mitt!

Det er av og til slik at man trenger hjelp av andre for å se mulighetene som ligger der! Hvis jeg vil, så kan jeg få til utrolig masse i fremtiden. Det handler om å ha troen på seg selv, og tro at man kan bidra med mye! Jeg har sterke og personlige erfaringer innenfor mange spennende områder! Det kan jeg bruke konstruktivt! For jeg ønsker å hjelpe andre! Samtidig leter jeg etter en mulighet til å kombinere mitt privatliv/familie, min helsetilstand og mulige jobbmuligheter! For jeg har så mye på hjertet! Jeg ønsker så inderlig å få bidra! 

Annie hjalp meg å se mulighetene. Hun hjalp meg å se fremover. Hva kan jeg gjøre? Hva har jeg lyst til å gjøre med livet mitt? Er dette starten på ett nytt eventyr i livet mitt? Bør jeg ikke ta de mulighetene som dukker opp i kjølvannet av mitt første foredrag? Annie hjalp meg til å se hva jeg allerede har oppnådd. Se hvor langt jeg har kommet! Jeg har en blogg som allerede har passert 42 000 sidevisninger i løpet av få måneder! Jeg er allerede booket til mitt første foredrag! Jeg har blitt godt mottatt, og har en solid heiagjeng rundt meg!

Familien min er aller viktigst. De skal ha det bra! Og det er like viktig at jeg har det bra! For meg ville det være helt topp å kombinere jobb med hjemmesituasjonen. Helsen tilsier at jeg ikke makter vanlige arbeidsdager. Men jeg er i tenkeboksen! Gode råd mottas med takk! Hva skal jeg velge? Hva skal jeg tørre å satse på?? Mulighetene er større enn jeg først trodde! Jeg har fått et godt spark bak i dag! En skikkelig god vekker! Og sommerfuglene flyr i magen min! Hva vil fremtiden bringe ???

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg