Jeg må ta et skikkelig oppgjør !

Det er på tide med ett skikkelig oppgjør med meg selv. Jeg må virkelig finne ut av diverse ting. Hva vil jeg? Hva skal jeg satse på? Skal jeg forsøke å følge drømmen min? Er det mulig å kombinere alt sammen? Kan jeg få det til å fungere? Jeg vet egentlig hva jeg vil, men jeg må sjekke mange ting først! Godt å søke råd fra gode venner før man bestemmer seg helt! Jeg er takknemlig for alle som har god tro på meg!

Jeg føler meg ikke ferdig i arbeidslivet, selv om helsen skranter. Jeg har fortsatt mye jeg har lyst å bidra med. Jeg klarer ikke tenke annerledes . Jeg må ta hensyn til helsen, men likevel være aktiv! Jeg har masse tanker og ideer i hodet mitt. Det må surre litt der før jeg lander på noe konkret! Det viktigste for meg er en god hverdag for familien min, og en god løsning som fungerer for oss alle sammen! Det skal jeg nok få til tilslutt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg