Dritt å bli så sliten😡

Vi er i full gang med opprydning på campingen ! Alle skuffer og skap er gjennomgått, og vi rydder med hard hånd! Jeg har hjulpet min kjære så godt jeg kan! Jeg blir desverre ganske stresset og urolig av slike ting som dette, så det er litt trøblete for meg å gjennomføre slike dager! Men vi har kommet oss gjennom det aller meste!

Men plutselig var mine krefter borte! Nå ligger jeg strekk ut på sofaen noen minutter for å hente meg inn igjen, og fortsette å hjelpe til! Så skal vi hekte på vogna, og kjøre den hjem ! Mye skal luftes og vaskes i løpet av helgen! Selv om jeg blir sliten , så gleder jeg meg veldig til å gjøre alt klart til ferien! Kommer til å bli deilig å dra avgårde når bryllupet er overstått ! 

Nå håper jeg mine batterier hurtiglades!! Jeg liker ikke å ligge her å se på at min kjære jobber!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg