Rastløse bein stjal nattesøvnen!

Da ble det nok en natt med lite søvn på denne damen! Jeg slet i går ettermiddag med kramper i lårene, og i natt hadde jeg “tusenvis av maur ” som kriblet i begge beina fra låret og helt ut i tærne!Skikkelig ubehagelig og umulig å få sove!  Så i natt satt jeg i stua med strikketøyet, og ventet på at det skulle gå over! Jeg fikk sovnet etter kl 2 en gang!!

Men nå er det en ny dag! Kroppen er stiv og i ulage, men her må det jobbes likevel! Vi må få gjort ting mens min kjære er hjemme! Så campingvogna skal vaskes innvendig , sengetøy vaskes og puter luftes! Bilen skal også vaskes innvendig og utvendig! Alltid nok å gjøre!

Håper inderlig kroppen kommer seg etterhvert!Jeg vil så gjerne hjelpe til! Klarer ikke se på at alle andre jobber, jeg vil bidra selv! Det er viktig for meg! Å bli passiv nytter ikke! Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste! Håper dere alle sammen får en flott søndag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg