Planlegging hos Warren foto!!

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en koselig time hos Unni i Warren foto! Hun skal fotografere i kirken og brudebilder ute på Harkmark! Hun har en kjempegod plan, så dette kommer til å gå helt glimrende! Det blir spennende å se det ferdige resultater!

Mine sommerfugler er allerede i full gang i magen min! Jeg er så utrolig spent , akkurat som ei lita jente!! Gleder meg veldig til å oppleve dette! Så nå må vi bare krysse fingrene for fint vær slik at alt går etter planen ! Foreløpig er værprognosene ganske bra! Vi satser på det!

Men nå må jeg få i meg mat, og så er det videre i organiseringen til ferien!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg