Bryllupstalen svirrer i hodet mitt❤️❤️❤️

På lørdag skal jeg holde tale for min kjære! Det fortjener han virkelig ! Jeg skal forsøke å få sagt noen ord om vår sterke kjærlighet uten at det blir vel klissete ! Ordene svirrer rundt i hodet mitt, og jeg kommer mest sannsynlig ikke til å skrive noe på forhånd! En slik tale skal gå komme fra hjertet der og da!

Jeg er så takknemlig for at jeg traff min kjære! Det er mitt og barnas store glede i livet! Det er allerede godt over 3 år siden vi ble kjærester! Tiden har flydd avgårde! Vi har opplevd gode og vonde dager! Men vi har stått sammen hele tiden! 

Om talen blir kort eller lang, det får vi bare se! Noen tårer kommer det garantert hos meg! For mine følelser er sterke! Jeg gleder meg til å bli gift med verdens beste kjæreste! Vi har det trygt og godt sammen! 

Det er ikke lett å holde sommerfuglene i sjakk nå! Jeg et utrolig spent, og følelsene er sterke allerede! Jeg blir fort sentimental , og det merker de her hjemme! Men det er gode følelser! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg