4 mnd som blogger😜😜

I dag er det 4 måneder siden jeg startet opp bloggen min! Det har vært noen spennende og innholdsrike måneder på godt og vondt! Det har vært både latter og tårer ! Jeg har sluppet ut mine innerste tanker og opplevelser! Der har vært litt av en reise følelsesmessig for meg! Men det føles riktig og godt!

Bloggen har åpnet nye dører for meg, og fremtiden blir spennende! Jeg har fått blitt kjent med flotte mennesker, og er i ferd med å bygge meg et nytt nettverk! Jeg har oppdaget nye sider ved meg selv, og jeg tørr å satse! Jeg er fast bestemt på å følge drømmene mine, og har spennende prosjekt på gang!

Bloggen har nå passert 46 000 sidevisninger siden oppstarten ! Det hadde jeg ikke trodd ! Jeg er dypt takknemlig for alle dere som følger meg, og leser mine innlegg! Tusen takk alle sammen! 

Det er veldig godt å kjenne på all varme og støtte som kommer min vei når dagene er vonde! Det er jeg utrolig takknemlig for! Og dere deler gledene mine med smil og entusiasme ! Det er en styrke i å tørre dele sine følelser med andre! Jeg føler meg uendelig mye lettere i kropp og sinn etter at jeg løftet av lokket , og fortalte noen av mine opplevelser!

Jeg gleder meg til å fortsette med bloggen! Jeg gleder meg til nye utfordringer! Håper dere blir med videre på min reise!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg