Kun 3 dager igjen!!

Om tre dager er jeg gift. Så heldig jeg er. Jeg skal få gifte meg med verdens beste kjæreste. Vi skal få feire vår kjærlighet, og kose oss. Sammen med den nærmeste familien skal vi senke skuldrene, og bare feire hverandre! Det har vært en lang reise dit. Nå er det glede som rår, og det ligger til rette for en flott dag! Jeg vet jeg høres ut som en forelsket fjortis, men jeg er utrolig lykkelig og glad for at jeg får oppleve dette! 

Alle små detaljer er forhåpentligvis under kontroll. Jeg har løpt rundt på ærender de siste dagene, og nå minker det på listen. Jeg tror det aller meste er i boks! Alt av klær til alle fire er på plass! Maten er bestillt , og den siste handlelisten er klar! Jeg skal lage noen salater. Så de lager jeg fredag ettermiddag. Jeg har laget detaljert timeplan til lørdag, så håper alt klaffer! Så nå må alle holde seg friske og raske! 

Jeg begynner virkelig å bli spent! Min kropp krangler litt, så jeg tar det rolig i dagene frem til bryllupet! Jeg skal tross alt gå med høye hæler en hel dag!! Blir nok en skral frue dagen derpå, men det får bare være!!

4 kommentarer
    1. Kos deg og nyt den dagen på lørdag😍. Feir hverandre og kjærligheten, så får søndagen komme som den vil etterpå☺️. Det går nok godt🎊❤️💝💞. Ingunn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg