Kjærlighetens veier!

Da jeg i 2012 valgte å leve alene , hadde jeg aldri trodd at jeg skulle gifte meg igjen noengang! Men kjærlighet kommer når vi minst aner det! Jeg har vært ubeskrivelig heldig! Livet hadde ikke vært det samme uten min kjære! Det er godt å være to om alt som skjer her i livet! Jeg er takknemlig for hver dag vi får sammen! Det er ikke en selvfølge å ha det godt! Men med kjærlighet og respekt har vi knyttet et sterkt bånd! Og jeg føler meg trygg og ivaretatt !

Dagene går selvfølgelig opp og ned hos oss også! Alt er ikke rosenrødt til enhver tid! Men slik er livet! Nøkkelen vår er kommunikasjon! Å snakke sammen om gode og vonde ting, gi hverandre oppmuntring og trøst! Å se hva den andre trenger der og da! Vi prater sammen om alt! 

Det er godt å føle seg elsket!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg