Dagen før den store dagen!!

Da er fredagen her! Dagen før dagen! Nervene har satt seg i mage og kropp, og min form er desverre ikke helt på topp! Det er ikke enkelt for meg å takle alt stresset og alle følelsene som svirrer i meg! Jeg gleder meg veldig, så jeg regner med formen blir bedre når vi bare kommer i gang! I dag har vi det travelt, og da ligger mitt post traumatiske stress og lurer…

Nå er det ikke lenge før min storesøster er her! Hun skal lage en kake her, og så skal vi pynte festlokalet sammen! Hun har peiling på slike detaljer, så jeg gav henne ansvaret! Det var lurt! Så er det generalprøve i kirken senere i dag! Vi skal også rekke en gjennomgang med de kjekke damene som skal styre kjøkkenet ! Jeg skal handle frukt og grønnsaker, og lage salater! Satser på at alt går fint!

Tusen takk for alle gode ønsker som kommer vår vei! Takk for alle gode tanker! Jeg hadde håpet at mine nerver skulle avta noe , men jeg styrer det ikke helt selv! Men jeg er trygg på at alt skal gå fint! Nå må jeg komme i gang! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg