I dag blir jeg Fru Gundersen❤️❤️❤️

Solen skinner, humøret er på topp, spenningen stiger og sommerfuglene flyr i magen min! I dag er endelig vår store dag! Vi skal gifte oss! Det er helt uvirkelig egentlig ! Vi gleder oss masse alle sammen! Været er helt topp sålangt ihvertfall ! 

Jeg har faktisk sovet veldig godt i natt! Det hadde jeg ikke trodd ! Men det var godt å få hvile kroppen! I dag kjenner jeg på en stor glede og takknemlighet for at jeg går gifte meg med min store kjærlighet! Verdens beste kjæreste! Og jeg heter fra i dag Wenche Larsen Gundersen! Det klinger godt, og jeg bærer det med stolthet!

Nå blir det en rask dusj, og forsøke å spise litt! Forloveren min kommer kl 09.15, og vi skal være hos frisøren kl 10!! Vielsen er kl 13 i Harkmark kirke! Så blir det fotoshoot og fest! Det blir en deilig dag, som vil gi oss gode minner! 

Størst av alt er kjærligheten❤️❤️❤️

5 kommentarer
    1. Kjære Wenche
      Gratulerer med den store dagen!
      Jeg er sikker på at du blir den nydeligste brud.
      Først og fremst fordi du stråler av glede og lykke. At kjolen er fin, tviler jeg ikke på, og alle vet at du er en vakker kvinne.
      Skulle svært gjerne vært å sett deg men satser på et bilde på fb eller blogg.
      Heldige herr Gundersen så får sånn flott kone.
      God klem fra Ragnhild, stolt sanglærer 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg