Travel formiddag!

I dag har jeg og min kjære hatt en nokså travel formiddag! Vi har rukket å gjøre ærender både i Mandal og Lyngdal! Kjøleskapet måtte også ha påfyll, så det er også fikset! Det er koselig å gjøre slike ting sammen, så det har vært en koselig dag! Nå skal vi få gjort litt mer her hjemme de neste timene! Jeg har lagt meg litt på sofaen, da batteriet er litt flatt. Så nå blir det litt hvile! Godt å kunne ta seg inn litt igjen når det behøves!

Tusen takk for fine ord på Facebook etter forrige innlegg ! Kjekt å lese at dere har troen på meg! Jeg gleder meg til å komme i gang i høst! Det er viktig for meg å ha et eget prosjekt som jeg kan holde meg i gang med! Jeg er livredd for å stivne hen uten mulighet til å kunne gjøre noe nyttig for andre! Så derfor blir det fokus på fysisk trening, og mental jobbing. Jeg har tenkt masse de siste ukene på hva jeg vil gjøre fremover. Så nå gleder jeg meg til å komme i gang etterhvert!

Jeg håper at dere vil heie på meg, og at jeg etterhvert kan få møte mange av dere når jeg er i gang med mine foredrag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg