Våge å satse på seg selv..

Å ha en egen virksomhet er en stor utfordring. Å våge å satse på seg selv, er en stor avgjørelse. Jeg har masse å lære fremover, og mye å sette meg inn i. Jeg har ett par ting som må avklares, og jeg gleder meg til å få orden på alt! Jeg er fast bestemt på å gi dette et solid forsøk, og kaster meg ut i det! Det krever guts å stå fremfor fremmede mennesker, og fortelle om livet mitt. Å gi av sitt innerste, for å gi andre mennesker en mulighet til å  se atlivet går fremover etter vonde opplevelser og smeller. Men jeg er også veldig bevisst på at noen deler av mitt liv forblir privat! Jeg er i full gang å forberede foredrag i disse temaene:

Å vokse opp som mobbeoffer.

Overvekt/trøstespising.

Jakten på selvtillit og selvrespekt .

Å bli sett.

Å leve med Post Traumatisk Stress lidelse.

Trening som medisin!

Hvordan reise seg etter den store smellen?

Alle disse temaene har jeg personlige erfaringer med. Jeg vil bruke mine erfaringer, og snakke om mine refleksjoner i forhold til mitt liv. Hva opplevde jeg? Hvorfor ble det slik? Hva fikk meg til å endre kurs? Hvilke grep hjelper meg videre i livet? Hva er det som gjør at jeg faktisk tørr prate om det i offentligheten? Alle disse temaene er såre og nære for meg. Men jeg har tenkt nøye over det. Jeg er klar til å dele mine erfaringer med dere. 

Så gjenstår det å se om jeg når ut! Det blir en høst  med masse utfordringer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg