Null trening i ferien…..

Jeg har nå vært skikkelig treningssløv i to uker. Så nå må jeg igang igjen, og starter i ettermiddag! Jeg beveget meg derfor lettere nervøs opp på badevekta for å sjekke tilstanden. Til min store lettelse hadde jeg gått bittelitt ned istedenfor opp! Da ble jeg så glad! Jeg trener ikke for å bli sylfide, men helsen min har godt å at jeg minker litt. Derfor er jeg glad for at jeg har ett godt utgangspunkt for treningen i høst og vinter! Det skal bli godt å komme seg i gang igjen!

Jeg kjenner på kropp og sjel at det er på høy tid! Jeg blir stivere i kroppen når jeg ikke får trent, og den mentale biten blir hardere å takle. Så i ettermiddag er det på med treningstøy, og ut på tur! Men aller først skal vi få unnagjort en del ting! Vi skal rydde i kjøkkenskap, og få gjort noen ærender! Så dagen kommer til å gå fort! Håper også å få jobbet litt med foredraget i kveld! Litt hvile må til innimellom slagene, så jeg har det travelt i dag!

Tusen takk for alle gode tilbakemeldinger på min nyhet om egen foredragsvirksomhet ! Det varmer hjertet mitt! Jeg håper å få alle ting avklart i løpet av august, og kan komme ordentlig i gang i høst! Håper dere blir med på reisen! Ha en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg