Vi donerer brudekjolen til Fretex Mandal!

Jeg har gått gjennom noen tøffe år. Julen 2013 var økonomien så skranten, at jeg fikk julemat fra Frelsesarmeen for å kunne kose oss i julen! Det var hardt å måtte ta imot slik hjelp. Men da trengte jeg det. Nå ønsker vi å gi noe tilbake! Vi har derfor bestemt oss for å donere brudekjolen min til Fretex butikken i Mandal. De ble veldig glade da jeg spurte dem i dag, og jeg skal levere kjolen i løpet av dagen! Brudekjolen er Lily design 2013 modell str 44. Nå håper jeg at en glad brud kan få tak i en billig kjole, og samtidig kommer det inn penger slik at de kan hjelpe andre som trenger det!

Jeg kjenner at det er riktig å gi den bort! Jeg håper at de får solgt den raskt! Vi har det bra nå, og klarer oss greit. Men det er ingen skam å ta imot hjelp når man virkelig trenger det. Vi kan alle ha tøffe perioder. Jeg forsøker å lære mine små at man kan gi tilbake når man kan!  Gleder meg til å levere kjolen! Jeg koste meg i den, og følte meg fin! Det var en god følelse! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg