Jeg er blitt en frysepinne!!!

En av de tingene som jeg merker mest etter at jeg ble revmatiker, er at jeg blir så fort kald! Fryktelig kald i hender og føtter. Jeg får ofte indre frost, og det er svært ubehagelig . Jeg merker det spesielt de dagene jeg har trent. Selv om jeg er raskt hjemme, og tar en god dusj, så fryser jeg resten av dagen. Slik ble det i går også. I natt har jeg stadig våknet av at jeg var kald. Og jammen meg fryser jeg i dag også. Så da må man kle seg etter beste evne…

Det er jo ikke farlig å fryse, men det er irriterende. Jeg blir så stiv i kroppen. Men nå er jeg godt kledd, og klar til dagens oppgaver! Nå skal minsten leveres hos kompis, og vi skal avgårde å kjøpe ny sykkel til eldstemann. Jeg skal pakke baggene våre på nytt, og gjøre alt klart til ny tur til Neset i morgen formiddag! Gleder oss til en ny helg sammen med familie og venner på campingen!

Det er meldt masse regn i dag, så jeg regner med å pusle litt innendørs med diverse husarbeid ! Håper dere har det fint, og at dere holder varmen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg