Tid og sted for mitt første foredrag!

Da er det avklart at mitt første foredrag finner sted torsdag 1.september 2016 i Mandal Bystyresal. Arrangementet starter før, men mitt foredrag er kl 19. Dette blir spennende , og jeg gleder meg allerede! Arrangementet er en del av Folkehelseuken i Mandal som går av stabelen for aller første gang 29. AUG -4.SEP. Denne uken blir stappfull av spennende foredrag, inspirasjonskvelder, sunn mat hos restaurantbransjen, fysiske aktiviteter, gratis trening. Ett flott initiativ som jeg har fått være en del av. Jeg har fått bli kjent med flotte mennesker, som brenner for fysisk aktivitet og god helse!

Her kan absolutt alle finne noe fysisk som de liker å gjøre! Prøve ut nye treningsformer, eller komme seg ut på tur! Jeg håper å få med meg flere av arrangementene denne uken! Det vil gjøre godt for kropp og sjel! Å trene sammen med andre, har vært  veldig kjekt for meg! Jeg har fått nye venner og bekjente ! 

Nå håper jeg at dere vil komme, og høre på mitt foredrag! Jeg ser frem til å gi dere mine historier og refleksjoner. En ny epoke starter for meg, og det er alltid spennende å gjøre noe nytt! Magefølelsen er god, og jeg gleder meg virkelig til å få komne igang med mitt foretak . 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg