Kjipt med mareritt!

En ny natt er over! Enda en gang ble min søvn forstyrret av vonde mareritt ! Mareritt som inneholder detaljer fra mine traumer, og som gjør meg vondt! Minner som er såre og vonde , selv om det er over for flere år siden! Det er utrolig kjipt med slike netter hvor alt kommer tilbake igjen! Jeg får ikke fred! Så jeg føler meg fortsatt sliten når jeg tar fatt på en ny dag! 

Men heldigvis er det bare drømmer! Virkeligheten er trygg og god! Det er utrolig godt å kjenne på! Jeg har det jo så bra ! De nettene hvor gamle traumer slår inn, er ikke noe jeg setter pris på! For jeg vil så gjerne slippe å tenke så mye på de verste episodene fra livet mitt! Men de er der! Det er min baggasje som jeg må håndtere! 

Med jevne mellomrom kommer de frem, og forlanger at jeg må spille gjennom minnene enda en gang! De tar plass! Men jeg vet de går vekk igjen! Og for hver gang blir de litt lettere å takle! For jeg vet det er fortid og ikke nåtid! Heldigvis tok  jeg de rette valgene , og kom meg videre i livet mitt! Det er godt å tenke på når det er som vondest!

Fortid er fortid! Nå gleder jeg meg over alt det spennende som skjer rundt meg for tiden! Nå setter jeg fokuset på å utvikle meg videre i livet! Jeg pusher meg selv, og vil oppleve nye ting ! Gamle spøkelser får bare prøve seg! Jeg er på vei fremover! Ha en strålende dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg