Det handler om respekt!

Mitt forrige innlegg gjorde noe med meg! Det satte i gang tanker og følelser i forhold til eget liv og egne opplevelser ! Takk for all positiv respons på Facebook! Godt å høre at dere er enige i det jeg skrev! Det var viktig for meg å få sagt det jeg hadde på hjertet angående dette temaet!

Respekt er en helt avgjørende faktor i samspillet mellom to mennesker! Å respektere hverandres grenser, og ta ting på alvor! Når respekten er borte, blir det en helt skjev maktfordeling i et forhold! Det er farlig! Respekt for hverandre er kjempeviktig !

Vi må se hverandre akkurat slik som vi er! Gi hverandre tillit og rom til å finne ut av livet!Å bli sett og respektert av min kjære har hjulpet meg videre i livet! Tryggheten om at jeg blir respektert for den jeg er, har vært terapi og medisin for meg! Og jeg har stor respekt for min kjære! Det går begge veier!

En trygg favn hvor kjærlighet og respekt råder, har vært helt avgjørende for meg! Å vite at jeg er elsket akkurat som jeg er! Det håper jeg dere også opplever! Ha en strålende dag, og ta godt vare på hverandre!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg