Kost meg på shopping!!

I formiddag har jeg og min kjære storesøster vært på shopping i Evje sentrum! Vi liker å gå i butikkene, selv om jeg ikke pleier å handle så ofte! Men i dag fant jeg to par med Rieker sko og ett par sandaler! Å få seg Rieker sko til 199kr er ett kupp! Mine føtter trenger å ha solide sko! Jeg er så fornøyd! 

På Hannåsvolden fant jeg faktisk en flott topp og cardigan til helt ok pris! Så da er jeg virkelig fornøyd! Vi fikk pratet og kost oss! Litt mathandel, og så var det hjem igjen til Neset camping ! Mennene jobber dugnad, så vi nyter roen!

Det er deilig å ha slike helger hvor man kan senke skuldrene, og bare kose seg! Det fortjener vi iblant!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg