Plutselig går batteriet flatt…

Noe av det som jeg føler er vanskeligst å takle i forbindelse med min helse, er at jeg helt plutselig går tom for energi. Flere ganger i løpet av sist uke har jeg opplevd at energien plutselig er forsvunnet, jeg blir fryktelig trøtt og fjern. Det er ganske plagsomt å oppleve når du er i full gang med en oppgave eller har tatt deg en tur ut. Jeg stopper liksom opp. Jeg gjesper og gjesper, og kan nesten sovne i stående stilling! 

Jeg må i løpet av dagen hente meg inn igjen på sofaen. Ikke alltid jeg må være der så lenge, men det må til. Det gjør meg faktisk ganske irritert. Jeg liker ikke at jeg plutselig mister så mye energi. Det forsvinner så raskt. I dag når vi var på shopping klarte jeg meg kjempefint lenge. Men plutselig ble jeg stuptrøtt, og gikk i min egen verden. Det er en merkelig følelse, og det er ganske ekkelt! Jeg mister på en måte kontrollen over egen energi, og det misliker jeg!

Nå har jeg hatt meg en periode på sofaen. Forhåpentligvis klarer jeg nå å komme meg fint gjennom en koselig kveld med grillmat og god stemning på terrassen ! Satser på at formen blir bedre når jeg til uken kommer ordentlig igang med trening og bedre rutiner! Håper dere har en fin lørdagskveld! Kos dere sammen med familie og venner! Vær gode mot hverandre, og gi en klem til en som trenger det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg