Garderoben ferdig ryddet!!

I dag føler jeg meg i god form, og har allerede rukket å gjøre flere ting! Nå har jeg akkurat blitt ferdig med å sortere hele garderoben min! Jeg har kikket gjennom alt, sendt endel til Fretex, og sortert alt slik at det ligger bra an til å bli en liten stilendring! Gøy å holde på med faktisk! Jeg har funnet endel fint i skapet, og det er på tide å ta dem i bruk! Jeg har selvfølgelig beholdt litt koseklær, men de har ikke fått størst og best plass i skapet! Nå har jeg ti minutter på sofaen, før jeg går i kjelleren og sorterer sko! 

Skohyllene våre i gangen nede er ett eneste stort kaos for tiden! Joggesko, Crocs , sommersko, sandaler, tresko, gymsko, støvler står i hulter og bulter der nede! Prinsene klager over for små sko, så nå må jeg få kastet de som skal kastes, og lage et bedre system! Nå skal jeg lage en haug til hver av oss, og så får vi velge ut hva som skal beholdes og kastes! Utrolig hvor fort det blir kaos! Men det går fort å fikse det! Det gjelder bare å komme i gang!

Det er så deilig å få orden rundt omkring! Jeg har heldigvis blitt mye flinkere med årene til å rydde og sortere! Jeg kaster med hard hånd! Jeg er ikke en samler! Jeg liker å bli kvitt det som vi ikke bruker! Vi har begrenset med plass, så vi er nødt til å rydde opp innimellom ! Minstemann sin garderobe skal også tas, så jeg får så hvor lenge energien rekker i dag! Håper dere kanskje også blir inspirert til en liten ryddejobb hjemme! Godt å få ting gjort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg