Å bli vekket av NAV😜

I dag ringte min telefon kl 08.15! Jeg lå og sov søtt! Fortumlet og ør tok jeg telefonen! Jeg trodde det var min kjære som ringte! Men det var det ikke! Det var ei blid dame fra NAV!! Jeg ble våken i en fart kan du trygt si! Det ble en hyggelig samtale, og jeg mine tanker og ideer for fremtiden ble godt mottatt! Ett møte ble avtalt, og jeg ble lettet og glad! Godt å høre at de var svært positive til å få til en fin løsning! Det er viktig med en god dialog, og forståelse for situasjonen min!

Så nå kan jeg fortsette å glede meg til oppstart av eget foretak, og fortsette med forberedelsene! Jeg gleder meg utrolig masse til å komme i gang! Jeg har så lyst til å bidra i samfunnet! Være en del av yrkeslivet! Og da må jeg finne en god løsning for meg og min familie! Jeg er på rett vei! Magefølelsen er god! Jeg er glad for at jeg ikke gir opp! Jeg står på så godt jeg kan! 

Så da fikk jeg en god start på dagen i dag! Jeg tar meg tid til å sløve litt i morgentimene i dag! Håper du også har en god og rolig morgen ! Ha en strålende dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg