Motiverende at alle sier GO!!

Det er utrolig gøy å oppleve så utrolig mye støtte og oppmuntring i forhold til mitt foretak, og veien videre! Jeg blir så glad når jeg får positive tilbakemeldinger på min beslutning om å satse på foredragsvirksomhet ! Å bli møtt med anerkjennelse og respekt, og se at folk har tiltro til meg gjør veldig godt! Jeg blir varm i hjertet mitt! Det er stas å skulle begynne på noe helt nytt i livet! Jeg blir glad bare av å tenke på det! 

På Facebook er dere så rause og fine i kommentarene! Jeg får inn tips på navn til foretaket , og blir glad for flere forslag! Jeg suger til meg all positiviteten rundt meg, og det hjelper meg gjennom harde perioder! Når man lever med kroniske smerter hver eneste dag, og gamle traumer lager leven i sjela, så trenger man påfyll av positiv energi for å ha gode dager! Nå har jeg noe å drive på med som bare er mitt! Mitt eget prosjekt som kun jeg og min kjære styrer! 

Dere skal vite at hver tilbakemelding betyr noe for meg! At et støttende ord, er verd masse i min verden! For jeg jobber med meg selv hver dag for å komme meg videre i livet mitt! Og jeg klarer det! Med en så god heiagjeng som dere er, så skal dette gå bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg