Høst sesong trening igang🏃💪

For en nydelig start på treningen! I dag kom jeg meg i gang med mitt treningsopplegg for høsten! Jeg deltok på Spreg sin morgentrening på Kanelstranda i Furulunden! Det var så nydelig vær, og kjempegod stemning! Det var så hyggelig å treffe igjen de andre sprekingene som jeg trener sammen med! Gøy med så godt oppmøte!

Som forventet ble det en tøff treningsøkt! Styrkeøvelser og kondisjonstrening merkes på kroppen etter sommerens dvale! Jeg fikk krampetendenser i begge armer og lår, så jeg måtte justere innsatsen litt! Men utrolig godt å gå komme igang, og få rensket kropp og sjel for grums! Irene Skuland Reilev fikk pushet oss i gang, og det gjorde godt for kropp og sjel!

Jeg gleder meg til en høst stappfull med ulike treninger, og nye utfordringer! Det blir ordentlig gøy å komme i gang! Jeg håper at kroppen tåler treningen! Jeg får legge inn restitusjon som en viktig avtale i kalenderen! Det er uannsett kjempeviktig for min psykiske og fysiske helse å trene jevnlig! Nå er jeg i gang! Har du kommet i gang etter  sommerferien??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg