Godt å få det ut av sjela❤️

Etter å ha postet forrige innlegg, var det ekstremt deilig å komme seg på PT trening med Irene Skuland Reilev! Jeg har selv valgt å være åpen, men det koster! Og når mine følelser blir tunge å håndtere, så er det aller beste medisin å få trent det ut av sjela ! Det var ufattelig deilig å slite litt ekstra ! Jeg fikk lov til å ha treningen på Spreg sitt lokale! Så nå har jeg sittet på spinningsykkel , og hatt en solid treningsøkt foran SPEIL!!!! Det var en psykisk prøvelse, men nå er det første steget tatt! Jeg skal venne meg til det også! Det er jeg fast bestemt på å klare! 

Jeg er glad for at jeg får oppleve mestringsfølelse og glede med fysisk aktivitet! Det har blitt en meget viktig del av livet mitt! Jeg får bedre helse, og jeg mestrer livet mitt bedre! Jeg satser på en høst med masse god trening! 

Jeg håper dere har en fin fredag alle sammen! Nyt dagen, og snart er det helg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg