Formiddag hos NAV

I dag skal jeg få lov til å kose meg hos NAV i to timet på et slikt fellesmøte for sykemeldte! Alltid like koselig med slike opplegg ! Jeg forstår at de ønsker å informere oss om våre plikter og rettigheter, men ofte føler jeg meg svært nedstemt etterpå! Det blir fort både kjedelig og negativt! Men jeg skal få det gjort ihvertfall !

Jeg kom veldig sent hjem i går da jeg dro fra Neset og til Egersund for å hente guttene hjem fra kompiser! Det ble en lang ettermiddag med bilkjøring ! Jeg var utslitt da jeg endelig kom hjem ca kl 22 i går kveld! Det var godt å få dem med seg hjem igjen! Nå er det noen få dager igjen til skolestart! 

Håper dere alle sammen får en flott start på uken! Ta sats, og få gjort det som behøves før skolestart ! Ønsker dere alle en flott mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg