Min kjære har bursdag!!

I dag har min kjære mann bursdag, og det fortjener ett eget innlegg! Jeg er så uendelig stolt over å få være fruen hans! En flott mann med et veldig stort hjerte! Det er en sterk kjærlighet og respekt mellom oss to, og det er så utrolig deilig å kjenne på hver eneste dag! Vi hjelper hverandre gjennom gode og vonde dager, og det skal vi fortsette med! Min kjære er som vanlig bortreist på sin dag, men vi fikk gratulert ham i morges før han dro av sted!

Jeg er veldig takknemlig for at min kjære kom inn i livet vårt! Jeg vet sannelig ikke hvordan det hadde gått med oss uten ham! Vi har vært kjærester i snart 3,5 år. Jeg er glad for hver eneste dag vi har fått sammen! En trygg og god favn er deilig å ha! Jeg håper at han får en fin dag på jobb, så får vi feire med litt kake en annen dag!

Å oppleve ekte kjærlighet i voksen alder, er sterkt og godt! Jeg gjør mitt aller beste for ham, for han fortjener å ha det godt! Sammen skal vi gjøre hverandre sterke, og gå gjennom livet hånd i hånd! Gratulerer med dagen, kjære mannen min! Jeg elsker deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg