Jeg har valgt firmanavn !!

Da har jeg etter en solid runde med tenking og fundering klart å lande på nytt firmanavn til mitt foretak. Takk for alle gode ideer som kom inn via Facebook! Godt å ha kreative venner som hjelper meg videre i prosessen! Jeg gleder meg over å presentere for dere mitt nye foretak:

WeLG Foredrag

Nå skal jeg starte jobben med å lage egen Facebook side og nettside. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang med dette prosjektet! Mine foredrag handler om personlige erfaringer på godt og vondt. Og ikke minst handler de om hvilke valg jeg har tatt for å komme videre i livet! Jeg håper at det finnes noen der ute som vil høre min historie, og som kanskje kan få hjelp til å komme seg videre i sitt eget liv! 

Jeg tilbyr følgende foredrag:

Å vokse opp som mobbeoffer!

Overvekt/Trøstespising.

Å bli sett!

Jakten på selvtillit og selvrespekt !

Å reise seg igjen!

Å leve med Post Traumatisk Stress lidelse.

Trening som medisin!

Min reise gjennom livet!

Dersom dette høres interessant og spennende ut for din arbeidsplass , skole, arrangement eller konferanse, vennligst ta kontakt allerede via epost [email protected]. Gleder meg til å komme ut, og møte dere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg