Min hverdag er i gang!

I dag har jeg virkelig fått kjenne på hvor travel en hverdag er! Der er godt å komme i gang igjen med rutiner, men jammen skal man rekke masse iløpet av en dag! Jeg startet dagen med frokost med minsten og overnattingsgjest, deretter leverte jeg dem på dagens aktivitet, så rett avgårde på Tregde til topptur, hjem og rask dusj pluss mat, møte med lærere på barneskolen, hjemom å spise litt, så på legetime, innom jobb med sykemelding, henting av barn, hjem og lage middag, ned til byen med eldstemann for å kjøpe skoleklær! Så var det rett hjem på sofaen…..

Nå kjenner jeg at kroppen trenger en stund her på sofaen. Litt husarbeid skal gjøres i kveld, men det blir mest hvile i kveld! For allerede i morgen kommer en ny og travel dag! Nå gjelder det å huske alt som behøves til skolestart på torsdag. Ransler skal finnes frem, pennal og blyanter på plass! Sko og klær må være i orden, og en god nistepakke planlegges! Her gjelder det å få en god start! Jeg synes det er rart å tenke på at barna begynner i 4. Og 8. Klasse! Årene går så fort! 

Jeg håper at dere har en fin kveld videre! Jeg skal forsøke å roe meg ned litt, og gleder meg til håndball senere i kveld! 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg