Positivt møte med NAV!!

I dag har jeg vært på kartleggingsmøte med Nav i Mandal. Jeg var ganske spent på hvordan det ville gå! Man hører så mye negativt snakk om Nav, så forhåpningene var kanskje litt delte før jeg kom dit. Men jeg ble svært godt mottatt, og vi fikk drøftet det som var nødvendig for min sak! Veien videre er i gang, og jeg fikk klarsignal til å jobbe aktivt med Welg Foredrag!

Det er utrolig kjekt å bli møtt med positivitet, og ros for mitt ønske om å holde meg i aktivitet! Jeg må også gjennom en papirmølle, og avklaring i forholdt til delvis uføre. Men det skal nok gå bra det også! Jeg velger å holde meg positiv! Jeg fikk i hvert fall beskjed om å fortsette med mine planer, og i samarbeid skal vi finne en ordning som fungerer!

Det var godt å få unnagjort dette møtet i dag, og føler meg rolig i forhold til veien videre! Nå skal jeg slenge meg ned på sofaen litt, for nå trenger jeg en pust i bakken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg