Alt klart til skolestart!!

Da håper jeg og tror at det vi trenger for skolestarten er på plass i heimen! Blyanter, viskelær, pennal og linjal er på plass! Klær er fikset, og ranslene er hengt frem på kroken i gangen! Bokbind er kjøpt inn, slik at det kan ordnes i morgen etter skolen. Og senere i kveld skal jeg lage pastasalat , så de får en god frokost og nistemat på første skoledag! Minstemann starter i 4.klasse, og eldstemann i 8.klasse på ungdomsskolen! Dette blir spennende for små og store!

Rutiner er det beste for oss, og jeg ser frem til å komme i gang med vanlige dager! Jeg regner med en litt kaotisk overgang fra feriemodus, men det skal gå seg til! Oppstarten er godt planlagt, og jeg har god dialog med begge skoler! Flotte lærere venter på mine håpefulle i morgen! Jeg håper inderlig at barna kommer godt i gang på skolen. Viktig å få treffe kompiser igjen, og komme i gang med aktiviteter! 

Årene går fryktelig fort! Og ungene vokser til! Jeg er en stolt mamma, og gleder meg til å følge dem videre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg