Gøy å se fremover!

Det er godt å endelig kunne ha litt overskudd til å tenke fremover i livet! Det er godt å i unne seg litt tid til å drømme seg bort i hva fremtiden kam bringe! For jeg føler trang til å komme meg videre i livet mitt! Oppnå nye mestringsfølelser! Møte nye mennesker! Få ett nytt nettverk med spennende personligheter! Våge å være seg selv, og stole på seg selv!

Sakte men sikkert jobber jeg meg videre! Tar steg for steg mot en god fremtid! Jeg bygger meg opp igjen! Det hender fortsatt at jeg faller, men jeg reiser meg opp igjen! Jeg gleder meg over nye utfordringer! Og jeg håper inderlig at dere blir med meg videre på livets eventyr! Livet har jo vært hardt, men jeg har livsmot og engasjement! I samarbeid med familie og etater skal vi klare oss fint fremover! 

Det er godt å ha lyse dager! Det er godt å kjenne på gode følelser! Så kan vi leve på dem når dagene er tunge! Jeg forsøker å se fremover! For der ligger masse spennende å venter på meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg