Ut av komfortsonen😜😜

Nå har jeg virkelig gått ut av komfortsonen! Jeg har nettopp spilt inn min første videosnutt der jeg prater om mitt foredrag 1.september kl 19 i Bystyresalen Mandal! Nå er det full gang med markedsføring, og da må jeg virkelig tørre å by meg selv! Å poste video på sosiale medier er en genial og gratis markedsføring som fungerer i 2016!

 Å lage en video var faktisk skummelt med en gang! Men jeg måtte jage vekk den dårlige selvtilliten, og ta frem positiviteten! Jeg er som jeg er, og jeg er både flott og verdifull! Å pushe seg selv over slike hindringer er et viktig steg på veien fremover! Jeg må bare bli mer vant til å høre og se meg selv! Jeg skal tørre å ta plass! 

Så nå blir det spennende å se reaksjonene som kommer! Jeg er glad og forventningsfull! Håper mine venner på Facebook hjelper meg å spre videoen min!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg