Utrolig flott respons på video!

Jeg er utrolig takknemlig og glad for alle positive kommentarer som ble lagt inn på min Facebook side i går kveld etter jeg postet min aller første markedsføringsvideo for WeLG Foredrag! Jeg gikk virkelig ut av komfortsonen da jeg laget den, og jeg var veldig spent på reaksjonene som jeg visste ville komme! Dere gav meg så mye ros og fine tilbakemeldinger at jeg ble helt rørt! Og tusen takk til alle som delte videoen videre! Utrolig kjekt at dere hjelper meg til å markedsføre meg selv!

Allerede i går kveld fikk jeg spørsmål om jeg kunne komme andre steder enn Mandal å holde foredrag! Det vil jeg jo svært gjerne gjøre! Men det kreves planlegging, så spør meg gjerne i god tid! Det er viktig for meg at familielivet fungerer selv om jeg jobber, så jeg er opptatt av langsiktig planlegging og struktur her hjemme! Men jeg er ydmyk og glad over å se at jeg er allerede ønsket andre steder! Det lover godt!

Det er mange som i går kalte meg for modig! Jeg takker og bukker! Jeg er nok det på noen områder! Jeg har valgt å kjempe meg frem til et godt liv! Men jeg er noen dager veldig redd og nervøs for hva jeg har begitt meg ut på! Slik skal det være, for jeg vil være ekte! Men det som er godt å kjenne på, er at jeg ikke gruer meg! Jeg gleder meg, og sommerfuglene er på plass! Ønsket om å hjelpe andre er så stort, og det overskygger redsel! Jeg håper bare at dere kommer og hører på meg!

Nå er jeg i gang med å planlegge ytterligere tiltak i forhold til videoer og markedsføring! Jeg skal få i stand  egen Facebook side, og nettside! Gleder meg veldig til fortsettelsen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg