Snuser på høstmoten….

Jeg har som tidligere nevnt her på bloggen , forsøkt å bli litt mer voksen i stilen min. Jeg har begynt med litt sminke og neglelakk. Jeg forsøker å pynte meg litt mer enn før. Det hjelper faktisk på selvbildet, og jeg føler meg mer klar for å møte verden. Selvtilliten ligger ikke i det ytre, men jeg hadde godt av å komme meg utav koseklærne. Og nå har jeg virkelig fått øynene opp for klær igjen! Da jeg jobbet i klesbutikk for noen år siden, hang jeg godt med på moter og trender. Jeg er ikke like ivrig nå, men jeg er på vei tilbake i rett spor!

Jeg har alltid likt høstens farger og klær! Jeg elsker å være god og varm. Lune gensere og herlige cardigans er favoritter hos meg! Så nå er det fristende tider i butikkene. Men jeg har mye fint i skapet som nesten ikke har vært i bruk. Jeg gleder meg til å bruke gammelt og litt nytt. Og når jeg i dag skulle bevilge meg et plagg, havnet jeg faktisk inn på Vivikes. Jeg har vært litt skeptisk, og følt det var mye damete klær. Men i dag fant jeg en nydelig burgunder bomberjakke! Den ble med meg hjem!! Den blir så kul til skjørt og bukser! Jeg gleder meg til å bruke den!

Etterhvert som firmaet blir etablert, håper jeg å kunne investere litt i en god basisgarderobe. Gode og tidløse plagg som jeg kan bruke på jobb. Enhver må kle seg slik man føler for, og jeg har mine tanker og ideer om egen stil. Gleder meg til å gradvis utvide  garderoben min!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg