Deilig å tørre leve…

For hver dag som går, blir jeg sterkere! For hver nye ting jeg mestrer, jo bedre er det å være meg! Jo mer jeg tørr å være meg selv, jo nærere lever jeg livet mitt! For hvert traume jeg bearbeider, jo nærmere kommer jeg en bedre hverdag! Jeg tørr å være meg selv på godt og vondt! Da merker jeg fremgang! 

Hardt arbeid lønner seg! Vi går stadig ett skritt i riktig retning, både små og store! Nye utfordringer som dukker opp, tas tak i med en gang! Jeg ser endelig fremgang! Det er så deilig! Vi jobber stadig med tunge problemstillinger, men positive ting skjer!

En ny helg er her, og den mottas med takk! Håper dere også ser fremskritt i deres liv! Gi ikke opp, tunge tak gir resultater!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg