Deilig med søndag ❤️

Søndag morgen er deilig! Min kjære er hjemme, og vekkeklokke er avskrudd! Vi kan våkne i ro og mak, og ligge litt lenge hvis vi vil! Ikke noe stress, og det er deilig! Vi trenger å roe ned litt etter en travel uke! Jeg nyter slike stunder hvor man bare er til, og ikke behøver styre så veldig! 

I dag skal jeg få gjort litt fornuftig, og litt kos! Litt rydding må til, men også tid til koselige ting! Jeg håper på en fin dag sammen med mine kjære! Deilig å ha alle hjemme! Jeg håper at du også får en flott søndag! Jeg skal ihvertfall nyte min søndag, og bare være rolig! 

Ta godt vare på deg selv og dine kjære! Nyt dagen, og skap gode minner! God søndag😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg