Blogget i 5 mnd!

Jeg har nå hatt bloggen min i fem måneder. Det har vært en tid med masse inntrykk, mye følelser, sommerfugler i magen og nye utfordringer! Jeg har utfordret meg selv, og det har gitt meg verdifull erfaring. Jeg har funnet en måte å kommunisere på som jeg liker! Jeg har våget meg ut av komfortsonen, og jeg tørr å være åpen. Jeg har delt oppturer og nedturer. Jeg har fått masse ros, og jeg har provosert noen. Men jeg har vært meg selv. Jeg har vært ærlig og ekte. Og det viser seg at dere liker det, og er faste lesere. Jeg er veldig glad for at dere kommer innom bloggen min ofte.

Jeg har nå hatt 60 000 sidevisninger på bloggen min! Det er helt fantastisk! Jeg hadde ikke drømt om det i det hele tatt! Jeg håper på å nå ut til enda flere, men da trenger jeg deres hjelp til å dele mine innlegg, og prate om bloggen til andre! Jeg gleder meg til å komme rundt med foredrag, og får treffe dere. Jeg kommer til å bruke min blogg i firmaet, og det blir en blanding av privatliv, jobb og personlige tanker som blir skrevet om i bloggen min fremover! Takket være bloggen min, har jeg nå funnet veien videre i jobblivet. Nå vet jeg hva jeg vil gjøre, og jeg tørr å satse! 

Å dele endel av livet med dere på bloggen, er noe jeg liker å gjøre. Men samtidig vil jeg holde noenting privat. Så jeg holder stort sett mann og barn utenfor selve bloggen. Jeg har full støtte hjemme på blogg og foredrag. De heier på meg, og vil at jeg skal lykkes! Men bloggen er min arena, og barna vil jeg beskytte. Nå vil fremtiden vise om jeg klarer å få et bra firma på beina! Jeg har veldig lyst til å lykkes med mitt prosjekt! Så jeg håper at dere har lyst til å høre på mine foredrag! Jeg gleder meg veldig til tiden fremover! Jeg er lysere til sinns nå enn på lenge, og jeg har håp om et spennende yrkesliv og familieliv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg