Ny uke med nye muligheter!

Da er jammen mandag morgen i full gang, og denne uken blir ganske travel! Jeg skal i full gang med treninger, og jeg har viktige møter og avtaler denne uken! Det er gøy å se på kalenderen , og vite at man har endel å gjøre! Samtidig må jeg passe på å få lagt inn nok hvile, siden min kropp ikke helt vil det som jeg vil. Men det skal vi nok få til! Jeg har fått sendt mann avgårde på jobb, og ungene har dratt til skolen! Jeg har tømt oppvaskmaskinen, og ordnet med klesvask. Nå kan jeg slappe av litt før jeg drar på ukens PT time med Irene Skuland Reilev. Det gleder jeg meg til!

I morgen skal jeg på en liten fotoshoot med Warren Foto. Jeg skal få tatt noen profesjonelle bilder til min nettside og Facebook side. Så i dag skal jeg tenke ut antrekk, og bli enig med meg selv hvordan jeg vil se ut på bildene. Håper på oppholdsvær, da vi skal ta bilder utendørs! Dette blir gøy! Moro å få satt drømmer til virkelighet! Jeg gleder meg veldig til jeg kan få publisert sidene, og bli mer synlig for omverdenen!

Ukeshandlingen av mat skal også bli gjort i dag, så slipper jeg å stresse så fælt med det iløpet av uken! Greit å sette opp middagsmeny , og forholde oss til den iløpet av uken! Så litt av hvert å gjøre i dag! Håper dere får en strålende mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg