Gikk på en smell gitt🏃🏃

Å hoi at jeg ikke lærer! I det øyeblikket min trener sier løp, så tar jeg avgårde! Ikke lett å justere tempo og intensitet, det er ihvertfall sikkert! I dag skulle jeg ha Motbakkeintervall 10 ganger a 45 sekunder! Vi hadde først tre ganger powerwalk opp! Jeg fikk pulsen godt opp, og kjente at dette var lenge siden sist! Så begynte vi å skulle løpe opp! 

For å si det slik ! Jeg løp først, og Irene Skuland Reilev bak meg! Hun ropte til stadighet at jeg måtte roe ned , men det er ikke så lett! Så tilslutt gikk det jo litt galt! Etter 9 runden opp bakken skiftet jeg farge i ansiktet , ble uggen og prikkete i hele kroppen! Der var det visst slutt på oksygenet gitt !!! Jeg fikk lent meg etter et tre, og fikk satt meg ned! Jeg besvimte ikke, men det er det nærmeste jeg har vært tror jeg på mange  år! Jeg fikk ikke lov å løpe min 10 runde, så det er irriterende! Men det var jeg som tok for hardt i! 

Så nå er jeg helt gelé i beina! Klar for dusj og mat! Så blir jeg nok i knallform etterhvert ! Gleder meg til neste trening, men må kanskje bruke hodet litt mer….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg