Å stadig pushe seg selv…

Nå for tiden er jeg ofte ute av komfortsonen min! Enten på trening eller i jobbsituasjon. Og til tider også hjemme. Jeg utfordrer meg til å prøve nye ting, og liker å mestre nye situasjoner som dukker opp. Jeg er effektiv, og tar avgjørelser. Jeg hopper ut i det med begge beina. Og mange kaller meg modig. Men det er ofte jeg skjelver i beina. Det er ofte jeg lurer på hva i huleste jeg holder på med. Men så er det så utrolig deilig å mestre nye ting! Jeg blir så glad når jeg virkelig klarer å gjøre noe helt nytt! Å overstige mentale hindringer og blokkeringer som har vært der i så mange år!

I morgen har jeg bestilt fotoshoot. At jeg selv har bestemt at der skal tas profesjonelle bilder av meg selv, som i tillegg skal brukes på internett, er ganske vilt! At jeg virkelig har tenkt å fronte meg selv, er uvant for meg å tenke på! Jeg som aldri har likt å bli tatt bilde av. Jeg som gang på gang tenker på meg selv som stygg. For det har jeg blitt fortalt siden jeg var liten. Men nå gir jeg gass, og tenker nå eller aldri! Nå må jeg tørre å være meg selv! Jeg må starte å like meg selv. Så da tok jeg en beslutning, og bestilte fotograf!

Å pushe seg selv er til tider slitsomt. Man skal ikke gjøre det for mye, da kan man fort gå på en smell. Så det gjelder å porsjonere ut disse utfordringene fremover! Mestre en og en ting etter hvert! Lære meg hvor jeg skal sette grensene mine, og hva som er ok for meg å gjennomføre! Jeg kommer til å gå for langt enkelte ganger i starten. Men forhåpentligvis vil jeg lære meg hvor grensene mine går, og klare å holde meg innenfor det som er bra for meg! Men vi har jammen godt av å tyne oss selv litt. Ønske å oppnå nye og bedre ting i livet!

Jeg ønsker å vise andre mennesker der ute at det går an å forandre seg til det bedre! Det går an å mestre nye situasjoner, selv om man har arr etter tøffe tak. Jeg har slitt altfor lenge, og hatt altfor mange harde år. Men nå klarer jeg å se fremover, og glede meg over det jeg og familien min oppnår sammen! Å kjenne at jeg har den styrken inni meg, det gjør godt! Det gir meg en solid tro på en god fremtid for meg privat og i jobb!

Så nå bretter jeg opp ermene, og er klar til å ta fatt på en ny epoke i livet! Dette blir så spennende å jobbe med! Og jeg skal ta en utfordring om gangen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg