Min egen YouTube kanal!!

Jeg har den store glede av å informere dere om at jeg har opprettet min egen YouTube kanal! Den heter WeLG Foredrag , og der vil jeg publisere videoer jevnt og trutt! Her vil jeg prate om foredragene mine, jeg vil etter hvert legge ut filmsnutter fra mine oppdrag, og jeg vil kommunisere med dere om saker som er viktige for meg! Små snutter med noen visdomsord, eller gode tips til å takle hverdagen! Dette pusher meg ut av komfortsonen, og er god trening for mitt nye arbeidsliv!

Jeg håper dere vil sjekke ut videoene mine, og jeg gleder meg til å å ha enda en mulighet til å kommunisere med dere, og få ut mitt budskap! Sosiale medier og Internett er en særdeles viktig markedsføringsarena, og jeg har valgt å benytte meg av denne muligheten! Og med min tekniske innsikt, så er jeg stolt over å ha fikset det helt selv!! Kom gjerne med tips til hva dere ønsker at jeg skal prate om på videoene eller bloggen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg