Lite søvn…..

En ny dag er i gang, og jeg starter den med lite overskudd! Mangel på søvn, og masse mareritt er fasiten etter denne natten! Det er frustrerende for meg, men jeg vet hvilke private årsaker som er skyld i nattevåken! Og i tillegg er eldstemann blitt syk, og ligger rett ut i senga! Dermed blir mine planer for dagen litt annerledes! Men slik er livet!

I går fikk jeg bildene fra fotoshooten, og jeg er strålende fornøyd med Warren Foto! Jeg fikk igang WeLG Foredrag sin egen Facebook side, og jeg er allerede kommet godt i gang! Tusen takk til alle som valgte å like siden min! Håper dere deler den videre! Utrolig takknemlig for hver og en av dere! Jeg håper dere hjelper meg videre! 

Nå blir formiddagen hjemme med min kjære sønn ! Så blir det et viktig møte senere i dag, og hvis jeg klarer så er det tid for demonstrasjon i Mandal kl 18! Ønsker dere alle sammen en flott dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg