Rives mellom godt og vondt…..

Akkurat nå er jeg litt småpjusk. Jeg er sliten etter en natt med lite søvn,og sår i halsen. Bare ikke jeg blir syk nå…men jeg forsøker å holde meg oppe, og i vigør! Problemet mitt er bare det at jeg rives egentlig i fillebiter. Det siste døgnet har vært tøft. Jeg har mye positivt som skjer rundt meg og mitt firma. Det er jeg glad for. Men såre traumer og vonde minner overskygger privatlivet akkurat i dag. Følelsene er igjen blitt aktivert, og jeg må ha en ny runde med å “akseptere” fortiden. Det er ikke lett. Det gjør vondt. Jeg blir sliten. Det tillater jeg meg å innrømme ! For jeg er bare et menneske. Og jeg takler mye. Men av og til blir det mye følelser og sinne. 

I dag har store delen av tiden gått med i telefonen, og jeg skal avgårde i møte om en time. Jeg må atter en gang samle krefter til å prate og finne løsninger! Så nå kan jeg trenge gode tanker min vei! Vi klarer oss gjennom dette også, men i dag er det tøft å være meg…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg