I dag får jeg møte en ❤️Venn!!

God formiddag alle sammen! En ny dag er her, og jeg har det bedre enn i går! Jeg er litt småtett i pappen, men klar for åpen dag på Spreg trening! Jeg gleder meg så utrolig mye til å møte igjen en av mine beste venner! Jeg har ikke møtt henne siden 2012, men har hatt god kontakt på Facebook og telefon! Ei sprudlende og herlig dame! 

Noen mennesker som man møtet i livet setter dype spor! Jeg møtte Trude da privatlivet mitt var på det aller verste! Hun så meg, og hjalp meg til å se de riktige valgene som måtte tas! Det er jeg evig takknemlig for! I dag skal Trude være Corebare instruktør, og for første gang skal jeg forsøke å være med på hennes treninger! Jeg gleder meg, og håper at jeg klarer noe av det i hvertfall!!

Etter er blytung dag mentalt i går, trenger jeg å trene ut litt stim! Så nå tar jeg sats, og jeg gleder meg!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg