Fantastisk inspirasjon 😍😍

Akkurat nå sitter jeg med rødsprengt ansikt, fryktelig svett og klam, men med en vanvittig deilig følelse i kropp og sjel! Jeg er bare så utrolig privilegert som faktisk kjenner så flotte mennesker! Mennesker som lever med hjertet utenpå, og som gir så sinnsykt mye av seg selv! Jeg er nesten på gråten av ren takknemlighet og glede! For den hjertelige klemmen jeg fikk da jeg kom på trening, og til en Corebare trening som jeg digget!!

Jeg stod fremst i salen, og jaget vekk speilspøkelset! Jeg hang godt med, og deltok på begge timene! Jeg kastet toppen, og trente i bare singlet! Det har jeg aldri turt før! Jeg gav fullstendig blaffen i speilet, og jeg ble så giret! Nå venter jeg på Trude, og så skal vi kose oss på lunsj sammen før hun drar hjem ! En fantastisk dag!!

Takk og lov for at der alltid kommer gode dager etter de vonde❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg