Utslitt kropp, men like blid!!

For en deilig dag dette har vært! Så utrolig godt med en opptur etter tøffe dager! Å oppleve mestring på trening, møte igjen en ordentlig god hjertevenn, ha en deilig lunsj og en sterk samtale. Å prate med en venn som ser og forstår. Som ser meg. Som forstår hva jeg vil ha frem. Som støtter og oppmuntrer meg fra hjertet! Som alltid vil være der selv om vi bor langt unna hverandre! Det er gull verdt! Og det er så godt å kjenne på! 

Kroppen min skriker litt etter å få hvile og restitusjon etter hard trening! Så ikveld blir det stille og rolig i heimen! Nå skal vi ha god middag, og avslapping. Så blir det litt jobb foran PC, da min kjære må hjelpe meg litt mens han er hjemme! Godt å ha noen som kan hjelpe meg! Jeg bør absolutt bli mer teknisk, så jeg forsøker å lære litt etter litt! Men det er viktig å kose seg en lørdagskveld også! Jeg kjenner at jeg er sliten, men det er likevel en deilig følelse i kropp og sjel! Jeg har brukt kroppen, jeg har oversteget mange barrierer i dag! Og jeg har fått svettet ut smertefulle tanker og følelser! 

Håper dere alle sammen får en flott lørdagskveld sammen med noen dere er glad i!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg